Darjeeling Sungma Second Flush 2011

Standard

Ceaiul de astazi este un ceai negru, un second flush din Sungma Garden in Darjeeling, India. Sungma Garden a fost infiintata de un britanic intre 1863-1868, iar in prezent ocupa aproximativ 282 hectare si cuprinde plantatiile Sungma si Turzum.

Ceaiul l-am primit cadou de la Darjeeling.cz atunci cand mi-am cumparat un ceainic, si a fost binevenit, pentru ca nu mai bausem Sungma. Nu sunt mare bautor de ceai negru, insa il consider o „pauza” excelenta intre toate ceaiurile chinezesti pe care le beau. Sample-ul are aproximativ 8 grame, mai mult decat suficient (pentru mine cel putin).

Folosesc un set simplu de portelan alb. De fiecare data cand incerc un ceai nou, prefer sa-l fac intr-un gaiwan de portelan alb decat intr-un ceainic poros sau de lut, ca sa fiu sigur ca nu ii influentez gustul, si sa folosesc o ceasca alba, ca sa ii pot observa culoarea pe parcursul infuziilor.

Ceaiul arata bine, este foarte parfumat si la prima impresie, miroase a ciocolata.

Am folosit 2 grame de ceai pentru gaiwan-ul meu de 100ml, iar timpii de infuzare au variat intre 2 si 5 minute.

La prima infuzie imi ramane intiparit mirosul de ciocolata, iar ceaiul este dulce.

A doua infuzie este la fel de dulce, iar ceaiul capata o aroma florala.

Aroma ramane puternica si la a 3-a infuzie, cand mi se pare ca gustul floral este de fapt de orhidee.

Am facut in total 5 infuzii, insa nu am mai pozat-o decat pe a 4-a.

Frunzele arata bine, si isi pastreaza mirosul destul de puternic chiar si dupa cele 5 infuzii.

Ca si concluzie, un ceai delicios, o aroma si o culoare specifice acestui ceai, si cu siguranta o pata de culoare printre serile de ceai verde.

Lasă un răspuns

