White Porcelain Strainer

Standard

Din diverse motive am hotarat sa folosesc portelan alb pentru pu-erh verde. Mai aveam nevoie de o sita simpla, fara modele ciudate, si dupa ceva cautari am reusit sa gasesc una foarte ieftina, cu o glazura interesanta. Desi initial am fost tentat sa zic „nu ma deranjeaza ca are model si nu e doar portelan alb”, cand am primit-o si am folosit-o prima oara a inceput sa-mi placa modelul.

Sita este una simpla, vanzatorul o numeste „Altar Style”, desi sub acest nume am vazut mai multe modele diferite.

Am incercat sa pozez mai in detaliu glazura. Aproape am reusit.

Lasă un răspuns

