Chicken Wonton Noodle Soup

Standard

Ca sa fim corecti, este (un fel de) Thai Wonton Noodle Soup – in China, Wonton Noodle Soup inseamna total altceva.

Desi se face teoretic cu porc la gratar/cuptor, anterior marinat in sos picant, se poate folosi orice fel de carne, in functie de ce aveti la indemana. In cazul meu, pulpe de pui. A se nota ca imi place sa mentin ideea de baza a retetei, dar de fiecare data cand prepar ceva, ma trezesc adaugand sau scotand ceva din lista de ingediente, in functie de ce am la indemana. Pe scurt, nu predau reteta ca la manual, ci ma laud c-am gatit ceva si n-a bubuit 🙂

Rezultatul final arata asa:

Reteta e simpla:

– Supa de baza de pui (apa,pulpe de pui,cateva felii de ghimbir,niste morcov si ceapa). Dupa fierbere carnea se curata si se pune inapoi in supa; ghimbirul, morcovul si ceapa se arunca.

– Legume:  ce doreste muschiu’ bucatarului. Eu am folosit ardei, morcov si ciuperci shitake. Dupa ce supa de baza e gata, se arunca ce e de aruncat si se pune carnea curatata inapoi, legumele trebuie sa fiarba 10-15 minute in supa.

– 4-5 linguri de sos de soia + 1-2 linguri otet de orez + cateva picaturi ulei de susan, de adaugat odata cu legumele.

– Wonton noodles, se fierb separat 3-4 minute (sau cat scrie pe ambalaj). Se pun apoi in bol iar supa fierbinte se toarna peste.

– Se orneaza cu ceapa verde proaspata.

Desi pare ciudat, folosesc atat betisoare cat si lingura. Hranitor, simplu si foarte, foarte bun. Pofta mare!

Un răspuns »

  1. Tocmai am mancat si noi supa dupa reteta ta. Nu am avut Wonton Noodle, dar am improvizat. Vinutza e foarte incantata. Mai asteptam si alte retete simple si sanatoase. Ne vedem diseara la un ceai online…

Lasă un răspuns

