Shiboridashi Set Red Shino

Standard

Setul asta l-am primit cadou vineri. Este absolut superb si intr-un fel exact ce aveam nevoie.

O alta piesa de colectie semnata Petr Novak. Shiboridashi-ul are 125 ml, 6 cm inaltime, 10.7 cm diametru, si are o glazura numita Red Shino.

Interiorul nu este glazurat si materialul seamana cu unul al altui ceainic de la Petr pe care il am. De asta mi-a placut, pentru ca stiu ca se va imprieteni fara indoiala cu ceaiul.

Am incercat sa fac o poza mai detaliata a materialului si interiorului. Nu doar foarte atent lucrat, ci si foarte frumos.

Capacul este perfect plat, si se potriveste „la milimetru” cu ceainicul.

Ceasca este glazurata (desi foarte poroasa), are 140ml, 5 cm inaltime si 9 cm diametru.

O poza si cu fundul cestii, cu un model interesant.

Desi pare ciudat, am decis sa-l folosesc pentru pu-erh verde. Dupa o prima folosire, ceainicul pare ca permite ceaiului sa se deschida si sa isi arate aroma, iar ceasca este confortabila si pare sa „concentreze” gustul ceaiului. Cred ca am ales bine, iar timpul o va dovedi.

Lasă un răspuns

