Chicken and Vegetables Fried Rice

Standard

La cererea publicului (format momentan din mine si stomacul meu), am preparat astazi un delicios orez prajit cu pui si legume.

Reteta si ingrediente simple, ca altfel n-as putea sa le tin minte: piept de pui, legume (dupa pofta si imaginatia fiecaruia), oua, orez (fiert cum trebuie si „vechi” de-o zi), usturoi (optional), sos de soia, zahar, sare.

Puiul l-am facut separat, o lingura de ulei, 1-2 catei de usturoi si-o lingura de sos de soia.

In wok am spart ouale si le-am amestecat cam ca la omleta, apoi am pus legumele si le-am amestecat pana s-au facut. Am adaugat puiul, apoi orezul. Dupa cateva minute, amestecand mereu, am adaugat o lingurita de sare, 2 de zahar si cateva linguri de sos de soia.

Am ornat cu o ceapa verde si-a fost gata. Pofta mare.

Lasă un răspuns

