Pineapple Chicken

Standard

La cererea domnului Paul, o reteta simpla de pui cu ananas. Varianta stir-fry, pentru ca nu-mi plac retetele cu prajeli si mult ulei, indiferent ce fel de ulei e.

Puiul l-am taiat bucati, am adaugat 2-3 linguri de sos de soia si l-am lasat la marinat o jumatate de ora.

Sosul l-am facut din sucul de ananas din conserva, in care am adaugat 1 lingurita de otet de orez, 3 linguri de sos de soia si 2 linguri de zahar brun.

Am facut puiul in wok intr-o lingura de ulei (2-3 minute ar trebui sa fie suficient), apoi l-am scos si pus separat.

In wok-ul curatat am pus bucatile de ananas, si le-am amestecat continuu 2-3 minute, apoi am adaugat sosul si am amestecat iar pana ce sosul a ajuns aproape de fierbere. Daca e nevoie, atunci e momentul pentru adaugat amidon (sau faina), dizolvat in prealabil in putina apa rece.

Am adaugat puiul, si am mai amestecat inca 2-3 minute.

A iesit foarte bun, servit cu o mica portie de orez negru taiwanez.

Lasă un răspuns

