Poze de demult #1. First teapot.

Standard

Am gasit astazi poze de acum mult timp, cateva de care aproape uitasem. Ce de exemplu, primul ceainic:

L-am ales pentru ca imi placea cum arata si mi se parea interesanta ideea de ceainic cu maner pe lateral. Nu stiam ce vreau sa fac fac cu el, ce ceai, cum, stiam doar ca am nevoie de-un ceainic. Cand l-am primit, citisem deja cateva lucruri despre ceai, multe dintre ele care se bateau cap in cap, si eram intr-o mare dilema: e totusi un ceainic scump, daca-l fac praf? un singur tip de ceai? dar care? dar parca e glazurat. Sau nu prea. Deci e japonez. Dar mie-mi plac mai mult alea chinezesti! 🙂

Drept urmare mi-am luat un alt ceainic de portelan, mai ieftin, iar acesta a ramas mult timp nefolosit, asteptand…. habar n-am ce.

Acum e un fel de „ceainic de incercare” pentru ceaiuri japoneze noi. Si se descurca destul de bine. In viitor promit si-un post cu o prezentare mai in detaliu.

PS. Din fericire pentru ceainic, poza nu e facuta de mine, ci de cineva care chiar stia ce face.

Un răspuns »

Lasă un răspuns

