Wood-Zisha teacups

Standard

Doua cesti interesante din colectia mea. Sunt de la un magazin chinezesc de pe Taobao, au fost chiar ieftine si mi-a placut foarte tare ideea.

Sunt din zisha, au aproximativ 35 ml si arata ca si cum ar fi o scoarta de copac.

Interiorul neglazurat, se poate vedea exact lutul folosit. Le-am luat in ideea ca o sa le „invat” cu un tip de ceai, insa lutul este destul de ciudat. Orice ceai baut din ele ia imediat destul de mult din gustul cestii, inca la unele ceaiuri verzi aproape ca nu te prindeai daca ai pus sau nu ceai in ceasca. Am ajuns sa le folosesc, ce-i drept mai rar, cu shu pu-erh, atunci cand uit de timpul infuziilor 🙂

Lucratura este insa una foarte, foarte reusita.

Sunt foarte multumit de faptul ca le-am luat, imi place sa le folosesc, cateodata am nevoie de acel „altceva” cand beau ceai.

Lasă un răspuns

