2008 Yong Pin Hao Spring Yiwu

Standard

Primul ceai incercat din cele 5 despre care vorbeam intr-un post anterior.

Este produs de fabrica Yong Pin Hao, din material YiWu din primavara lui 2008. Vine sub forma de „brick” de 250 gr.

Poza de mai jos este a vanzatorului, de vreme ce intai am facut ceaiul bucati iar abia apoi mi-am adus aminte ca trebuia sa-i fac poza 🙂

Ceaiul este presat foarte tare si se desprinde destul de greu, l-am lasat in bucati mici potrivite pentru ceainicele mele de pu-erh. Arata bine, si miroase a proaspat-rece-dulce.

Folosesc setul meu obisnuit de pu-erh. Aproximativ 5.5 gr de ceai, apa la 98 de grade.

Prima infuzie e usoara, subtila, usor dulceaga.

A doua infuzie devine mai aromata, un gust dulceag, insa cumva discret, diluat.

A treia infuzie devine cu adevarat dulce, si capata o usoara aroma de piersica afumata.

La a patra infuzie se intenstifica aroma de afumat, insa in continuare dulce. Si cam la fel a fost pana la a 8-a infuzie, ultima.

Frunzele arata bine, desi aproape nici una intreaga, jumatate din cauza metodei de presare si jumatate din cauza metodei mele deloc elegante de-a rupe turta 🙂

Un ceai ok, insa care nu m-a impresionat suficient de tare ca sa-l cumpar si-alta data.

Lasă un răspuns

