2009 Menghai Dayi 7572 Shu Pu-erh

Standard

O turta de shu pu-erh pe care o aveam de ceva vreme, pusa bine la pastrare. Atunci am facut si pozele cu turta. A asteptat destul.

???????????????????????????????

O reteta cunoscuta a celor de la Menghai Dayi din Xishuangbanna.

???????????????????????????????

Am folosit 6.5 grame la ceainicul meu de 130ml. Ceaiul miroase a proaspat, usor prafuit, cumva floral. Pus in ceainicul incalzit mirosul se schimba, devine pamantiu, de chirpic vechi.

IMG_4866

Prima infuzie e puternica. Deloc aspra, insa puternica, un gust pamantiu cu o usoara tenta de nuci arse.

IMG_4881

A doua infuzie este la fel de intensa, aceeasi aroma de chirpic, usor de tot dulceaga.

IMG_4886

A treia infuzie devine cumva echilibrata, pamantiu – floral – dulceag. Ii poti inca simti aroma la 2 minute dupa ce l-ai baut.

IMG_4887

A 4-a infuzie devina moale, florala, si foarte aromata. Are inca gust de chirpic, insa foarte subtil.

IMG_4888

Am facut in total 8 infuzii. Un ceai foarte bun, puternic, aroma clasica pentru Menghai. Eu prefer sa-l beau seara tarziu dupa mancare sau in weekend-urile cand e prea frig. Succes garantat.

IMG_4892

Lasă un răspuns

